A 710-es alkatrész

2009.03.24. 09:57 - Effendi

Címkék: humor autó szőke alkatrész tahó extratahó

Néhány napja volt némi munkám a garázsomban. Egy szőke nő bejött és kért tőlem egy hétszáztízes alkatrészt.


Teljesen értetlenül pislogtam rá, nem volt világos, mi a fenét akar.


- Hogy néz ki? - kérdeztem.


- Tudod, olyan kicsi izé a motor közepén, és 710-es felirat van rajta. Sajnos elveszítettem, pedig mindig ott volt és most kellene egy másik!


Adtam neki egy papírt, hogy rajzolja le, hátha felismerem. A csaj rajzolt egy kört és beleírta hogy 710. Frankóra nem tudtam, mit akar, ezért odavittem egy másik autóhoz és megkértem, mutassa meg rajta, melyik a 710-es alkatrész...

Megmutatta, én pedig továbbadom nektek a tudást:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrataho.blog.hu/api/trackback/id/tr81021885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása