Degec

2009.04.03. 00:34 - zsiffin

Népes falu a miénk. Nincsen bennünk tolerancia, nem vagyunk kultúráltak és kancsóból isszuk a bort. Magyarország szívében dobogunk, Budapest lófasz falu hozzánk képest, mert Degec City a világ kisebb közepe. Leköplek ha kell, kukával doblak meg, s olykor elmondom, hogy mindez bunkó tirpák dolog. Mégis büszke vagyok arra, hogy degeci vagyok:D

A bejegyzés trackback címe:

https://extrataho.blog.hu/api/trackback/id/tr101043055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.ZsL. · http://paramania.5mp.eu 2009.12.13. 11:08:23

Üdvözletem! Mindössze a zavarban fennforgásomról szeretnék röpke tudósítást adni, mert nem jöttem rá, mihez is szólhatok hozzá itten...
A hsz-ablak fölötti reklámhoz? Háááát..., engem ugyan semmilyen reklám nem vesz rá semmire, hacsak nem egy kivégzőosztagból áll a biztatás, élesben és élőben. Szerencsére ilyesmi ebben a szobában, ahol ezt írom, nem fordul elő. Egyelőre.
Na, további widám napot és jó egészséget a karácsonyi bejglitúltengés árnyékában!
Legyünk optimisták: sose lehet annyira rossz a helyzet, hogy ne lehetne még sokkal rosszabb!!!


süti beállítások módosítása