ismerkedés

2009.09.12. 15:40 - zsákos frodó

A legjobb online ismerkedő hely egyértelműen a honfoglaló. Itt ugyanis kapásból képbe jöhetünk a másik szellemi képességeiről.
Elmesélek egy egyszerű példát. Én ugyan csak játszani szoktam feljárni, alapból kinőttem már az online csajozásból, hiszen annyira nem vagyok ronda ember, de azért két játék között random beírok valamit a közös chat-be. Ma például azt, hogy "kakiszex?". Szilárd hitem, hogy az emberek nick alapján válogatnak, hiszen ezt olvasva nincs lány, aki rám kattintana, viszont most egy megtette. "hy, kor?" felkiáltással. Nekem pedig csak elég a nevére kattintani, és már láthatom is, hogy a vep-e (válaszereje) 4678. Aki nincs tisztában a honfoglaló mutatóival, azoknak mondom, hogy én rosszabb napok után megyek csak 6900 alá, 7000 körül mozgom, jobb napok után 7100, rekord 7300, és az 5000 alatti vep-pel rendelkező embereket bűntudat nélkül nézem hülyéknek.
Na, ezért királyság ez, egyből levághatja az ember, hogy "ez a nő kell!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://extrataho.blog.hu/api/trackback/id/tr521377272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása